starszy inspektor

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca starszy inspektor

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w przygotowaniu założeń merytorycznych oraz uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzeniu zamówień publicznych oraz odbiorach zleconych prac w celu sprawnej obsługi bieżących zadań Zespołu 3D oraz zadań Wydziału
  • Uczestniczy w bieżącej współpracy na linii Zamawiający-Wykonawcy w zakresie obsługi realizowanych umów w szczególności przygotowuje wkład do pism oraz aneksów umów w celu zapewnienia efektywnej obsługi bieżących zadań zespołu 3D
  • Uczestniczy w przygotowaniu zasad przechowywania dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zadań zespołu 3D i prac Wydziału oraz dba o prawidłową realizację określonych w tym zakresie zasad i procedur.
  • Uczestniczy w realizacji działań merytorycznych związanych z budową baz danych zobrazowań lotniczych i zobrazowań satelitarnych, ortofotomapy oraz numerycznego modelu terenu w tym uczestniczy w opracowywaniu i uzgadnianiu aktów prawnych w celu zapewnienia całkowitego pokrycia powierzchni kraju aktualnymi opracowaniami.
  • Uczestniczy w tworzeniu propozycji zadań do planu pracy, planu rzeczowo-finansowego oraz planu zamówień publicznych w celu zapewnienia realizacji zadań zespołu 3D oraz Wydziału.
  • Uczestniczy w działaniach związanych ze współpracą z użytkownikami baz danych oraz wspiera zadania promocji i szkoleń poprzez prowadzenie wystąpień publicznych, przygotowywanie wkładów merytorycznych do materiałów i ich fachową merytoryczną ocenę.
  • Współpracuje z pozostałymi zespołami oraz komórkami organizacyjnymi GUGiK w celu efektywnej realizacji projektu CAPAP i zadań statutowych, w tym przygotowuje wkład na potrzeby raportowania i sprawozdawczości.
  • Uczestniczy w przygotowaniu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych odnośnie budowy e-usług i baz danych 3D w zakresie posiadanych kompetencji w celu efektywnego wytworzenia produktów projektu.


Warunki pracy

− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Wyjazdy służbowe.
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy -- po analizie ofert -- zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki -- przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe fotogrametryczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość zagadnień z dziedziny fotogrametrii w szczególności z zakresu skanowania laserowego, zobrazowań i modelowania 3D
  • dobra znajomość oprogramowania MS Excel i MS Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • kreatywność
  • 1 rok doświadczenia zawodowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2785 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako starszy inspektor

    Jaka oferta pracy na stanowisku: starszy inspektor w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako starszy inspektor Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko starszy inspektor, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.