IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego branżę logistyczną, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Executive Director
Klient nasz, w związku dynamicznym rozwojem i rozbudową biznesu na terenie Europy wraz wyznaczonym celem utrzymana poziomu światowej klasy wydajności, poszukuje strategicznego lidera biznesu z dużą motywacją i ambicją prowadzenia Grupy w pełnym wyzwań XXI wieku. Osobę ta, na tym kluczowym stanowisku, odpowiedzialna będzie za zarządzanie Grupą koncentrując się na planowaniu in wykonaniu strategicznych założeń.
Zakres obowiązków:
- Opracowanie i wdrożenie planu strategicznego Grupy, ze szczególnym uwzględnieniem jej segmentu biznesowego w Europie; realizacja założeń mających na celu zwiększenie udziału w rynku i poszerzenie obszaru działania Grupy.
- Zapewnienie udziałowcom i Radzie Nadzorczej wnikliwej analizy segmentów rynkowych oraz przedstawienie jasnej wizję rozwoju biznesu i decyzji inwestycyjnych. Odpowiedzialność za rozwój nowych projektów długo -- terminowych i realizację planów strategicznych Grupy (np. ekspansja e-commerce czy roll-out usług finansowych).
- Zorganizowanie struktur korporacyjnych i zarządczych Grupy; konsolidacja / ujednolicenie polityki korporacyjnej, jakości i norm wykonania w całej Grupie. Zarządzanie firmą oraz projektami na poziome całej Grupy, z założeniem pomyślnej realizacji rocznych planów biznesowych i zwiększenia efektywności wykonania.
- Nadzór nad konsolidacją i ujednoliceniem korporacyjnego i finansowego raportowania. Zarządzanie aktywami i płynnością finansową; nadzór nad wskaźnikami finansowymi i budżetem spółek.
- Dostarczanie i udział w wyznaczaniu kierunków programów zarządzania efektywnością, rozwoju talentów i programów planowania sukcesji, jak również rozwój systemów motywacyjnych dla pracowników Grupy.
- Nadzorowanie/wsparcie od strony strategicznego przywództwa firm działających na terenie Europy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie administracji, ekonomii i/lub logistyka.
- Połączenie doskonałej wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego z doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym. Minimum 4 lata doświadczenia w skutecznym zarządzaniu operacyjnym firmy; preferowane doświadczenie w zakresie logistyki.
- Doświadczenie w raportowaniu korporacyjnym oraz znajomość finansów korporacyjnych, systemów biznesowych, bardzo dobre umiejętności analityczne.
- Doświadczenie w obszarze Performance Management /MBO. Umiejętność koncentracji na osiąganiu celów strategicznych z uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń rynkowych. Doskonałe umiejętności organizacyjne.
- Biegły język angielski; znajomość języka rosyjskiego lub/i ukraińskiego będzie pożądana.
Oferujemy:
- Atrakcyjne pakiet wynagrodzenia,
- Pracę na strategicznym i prestiżowym stanowisku w strukturach krajowych i międzynarodowych,
- Pasjonujące doświadczenia zawodowe w otwartej kulturze szybko rozwijającej się branży!