Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowywanie rocznych planów kontroli realizowanych przez Komendę Główną PSP
- Sporządzanie sprawozdawczości z działalności kontrolnej jednostek organizacyjnych PSP
- Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez Biuro
- Udział w opracowywaniu planu działalności Komendanta Głównego PSP
- Monitorowanie działalności kontrolnej
- Dokonywanie okresowych ocen stopnia realizacji planów kontroli
- Dokonywanie analizy z kontroli przeprowadzonych w jednostkach organizacyjnych PSP
- Analiza materiałów przekazywanych do Biura Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP
- Aktualizacja zasad metodyki kontroli dla potrzeb Państwowej Straży Pożarnej
- Uczestniczenie w opracowywaniu oraz opiniowaniu projektów aktów prawnych
Warunki pracy
Praca administracyjno -- biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Czasami praca w terenie, poza ustalonymi godzinami pracy, związana z wyjazdami służbowymi na kontrole.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe -- adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BKSW-II-GS-1
Proponowane wynagrodzenie : mnożnik 1,5 kwoty bazowej tj. 2810,76 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne".
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
* weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
* testu wiedzy,
* rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-31-30 (Biuro Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat w administracji publicznej,
w tym 2 lata w obszarze działalności kontrolnej
pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat w administracji publicznej, w tym 2 lata w obszarze działalności kontrolnej
- przeszkolenie: w zakresie planowania i prowadzenia kontroli
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność interpretacji przepisów prawa i redagowania tekstów
- umiejętność koordynowania zadań i radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- doświadczenie analityczno - planistyczne 1 rok
- studia podyplomowe np.: kontrola, audyt, administracja, ekonomia finanse/rachunkowość, informatyka, logistyka, ochrona p.pożarowa
- znajomość zasad przeprowadzania kontroli w oparciu o standardy kontroli w administarcji rządowej i przepisy resortowe
- znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i pragmatyki służbowej PSP
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
- prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowychDokumenty należy złożyć do: 2017-03-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu