ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku: Asystent/ka ds. kontaktów z klientami
Zakres obowiązków:
- obsługa infolinii przychodzącej do klientów autoryzowanego zakładu naprawy nadwozi
- wypełnianie ankiet w programie
- postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
- obsługa telefoniczna polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących badających poziom zadowolenia klientów
- inne zadania zlecone przez przełożonego w ramach stanowiska pracy
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
- dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
- sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
- posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
- analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
- chęci do nauki, samodzielności i odwagi w zadawaniu pytań, jeśli się czegoś nie rozumie
- umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa w szkoleniach telefonicznych i online
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
- elastyczny czas pracy, komputer służbowy, pakiet medyczny
- stałe wynagrodzenie plus premia po okresie wdrożeniowym
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
- szkolenie wprowadzające