CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa CCC posiada blisko 1.000 salonów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. mkw w 19 krajach w Europie i poza nią. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii, Grecji i Szwecji.
Co będziesz robić:
- dbać o funkcjonowanie sklepu pod nieobecność Kierownika Sklepu,
- planować i organizować pracę zespołu,
- realizować wyznaczone cele sprzedażowe,
- dbać o właściwe standardy ekspozycji produktu,
- profesjonalnie obsługiwać klienta.
Szukamy osób, które:
- są liderami i potrafią zarządzać zespołem,
- są zorientowane na wyniki i potrafią analizować raporty sprzedażowe,
- dbają o wysoki standard obsługi klienta,
- potrafią organizować efektywnie i planować czas pracy,
- są odpowiedzialne i angażują się w wykonywane zadania,
- są komunikatywne i łatwo nawiązują kontakty.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- prywatna opieka medyczna,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego MultiSport/ OK System,
- dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwości awansu.