W KFC stawiamy na ludzi, bo to dzięki nim nasi Goście codziennie wychodzą z naszych restauracji zadowoleni. Każda przygotowana kanapka czy napój smakują tak dobrze dzięki wspaniałym ludziom, którzy ciężko pracują i dokładają wszelkich starań, żeby dostarczyć Gościom jak najlepsze produkty.
Na czym polega praca Kierownika Zmiany w KFC?
Kierownik Zmiany w restauracji KFC jest odpowiedzialny za jeden z dwóch obszarów: Product lub Facility.
Product Manager dba o najwyższą jakość produktów i stoi na straży standardów ich przygotowywania. Planuje dostawy, analizuje sprzedaż oraz osiągane wyniki.
Rolą Facility Managera jest czuwanie nad tym, aby kawiarnia prezentowała się z jak najlepszej strony. Dba on o przestrzeganie standardów czystości, poprawne działanie sprzętu znajdującego się w restauracji oraz buduje relacje z konserwatorami. Planuje również koszty stałe oraz analizuje osiągane wyniki.
Kierownicy Zmiany prowadzą szkolenia dla pracowników dotyczące ich obszarów odpowiedzialności, a także prowadzą zmianę i pracują na stanowiskach, codziennie dbając o jak najlepszą atmosferę.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy z Klientem (najlepiej w branży gastronomicznej)
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub w prowadzeniu samodzielnych projektów, lub związane z działalnością w organizacjach studenckich
- Elastyczności, pomysłowości
- Nastawienia na naukę oraz ciągły rozwój zawodowy i osobisty
- Pozytywnej energii, zapału i entuzjazmu w działaniu
Nasza obietnica:
- Indywidualne szkolenia przygotowujące do objęcia stanowiska
- Intensywny rozwój zawodowy i realna możliwość awansu
- Wynagrodzenie zawsze na czas
- Premie za wyniki i osiągnięcia
- Wybór dodatkowych bonusów w ramach pakietu benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, voucher/ zakupowe i in.)
- Twoje ulubione produkty KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks - w specjalnych cenach