Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor
ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynacja realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Przygotowywanie materiałów edukacyjnych i prowadzenie instruktażu ogólnego dla nowo zatrudnionych pracowników, stażystów, wolontariuszy i praktykantów.
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz informowanie pracodawcy na bieżąco o stwierdzonych zagrożeniach występujących w środowisku pracy.
- Sporządzanie i opiniowanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach.
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, wypadków w drodze do pracy i pracy a także sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.
- Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą oraz informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów.
Warunki pracy
* praca administracyjno-biurowa,
* użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
* praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
* oświetlenie naturalne i sztuczne,
* okazjonalne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Budynek w starej kamienicy może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami).
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
* dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem WAK/10 -- starszy inspektor,
* oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjne zniszczone (za termin złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu),
* wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
* do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
* tylko kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą mailową
* informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Urzędu w zakładce „Praca" http://bip.warszawa.rdos.gov.pl/ogloszenia-o-wolnych-stanowiskach-i-wyniki-naborow
Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi 500 zł brutto. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 556-56-12
UWAGA
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie techniczne z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w służbie bhp
pozostałe wymagania niezbędne:
- lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- znajomość i umiejętność stosowania ustaw: kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
- analityczne myślenie,
- komunikatywność,
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-03-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu