Do obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Doradztwo i sprzedaż rozwiązań firmy,
- Poszukiwanie, pozyskiwanie klientów, wśród których będą z branży przemysłowej (z wyłączeniem przemysłu ciężkiego)
- Znajdowanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów poprzez, osobisty kontakt i bezpośrednie rozmowy handlowe,
- Szkolenie w zakresie montażu i obsługi urządzeń (u klientów oraz integratorów),
- Przeprowadzanie testów i prezentacji u klienta,
- Systematyczna weryfikacja ofert firm konkurencyjnych,
- Współpraca z działem zarządzania produktem oraz działami wspierającymi sprzedaż,
- Asystowanie przy sporządzaniu informacji technicznych, marketingowych oraz instrukcji obsługi urządzeń,
- Obsługa klientów na terenie województwa małopolskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego lub podkarpackiego.
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenie wyższe, inżynierskie,
Doświadczenie w kontakcie z klientami dystrybucyjnymi oraz odbiorcami finalnymi takimi jak OEM, integratorzy, firmy produkcyjne lub podobne,
Doświadczenie w sprzedaży lub doradztwie technicznym w zakresie produktów automatyki, pneumatyki, elektryki będzie dużym atutem
Język angielski na poziomie komunikatywnym,
Ze względu na mobilny charakter pracy, w trosce o wygodę i komfort pracy kandydata, zapraszamy szczególnie osoby które mieszkają lub mogą zamieszkać we wskazanym obszarze pracy powyżej,
Znajomość praktycznej obsługi pakietu MS Office,
Mile widziana znajomość czytania rysunków technicznych, zasad projektowania w AutoCAD, a także zasad działania automatyki w produkcji,
„czynne" prawo jazdy kategorii B.
Nasz klient oferuje:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o minimalnej rotacji, stawiającej na komfort pracy i długoletnią współpracę z kandydatami,
Możliwość bardzo dużego rozwoju w zakresie automatyzacji procesów produkcji,
Rozwój w strukturach międzynarodowych firmy będącej w pierwszej piątce firm w swojej branży w Polsce,
konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy,
Dofinansowanie nauki języków obcych,
Profesjonalne szkolenia sprzedażowe „z najwyższej półki" oparte na doświadczeniach czerpanych z międzynarodowych doświadczeń,
Cykliczne szkolenia produktowe i aplikacyjne w innych oddziałach firmy za granicą,
Duże wsparcie przełożonych w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy,
Dobrą organizację logistyki i dostaw wewnątrz firmy,
Pakiet socjalny (pełen pakiet medyczny dla pracownika i rodziny, MultiSport).
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ".
Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.