Grupa Geis to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, zapewniająca swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki. Jesteśmy jedną z wiodących firm spedycyjnych i logistycznych w Europie Środkowej.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur w Spółce Geis PL, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki:
- Wsparcie organizacyjne pracowników Działu Sprzedaży,
- Utrzymywanie dobrych relacji z najważniejszymi Klientami oddziału,
- Telefoniczna obsługa Klientów w bieżących sprawach,
- Przygotowywanie zestawień, raportów oraz ofert dla Klientów,
- Prowadzenie korespondencji z Klientami oddziału.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w dziale sprzedaży i/ lub przy obsłudze klienta,
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość programu Excel),
- Komunikatywności i umiejętności budowania dobrych relacji,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- Nastawienia na realizację zadań i osiągania wyznaczonych celów,
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- Chęci rozwoju i nauki nowych umiejętności.
Oferujemy:
- stabilne i bardzo atrakcyjne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę,
- zaplecze silnej, dobrze prosperującej i rozwijającej się międzynarodowej firmy,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę umożliwiającą rozwój,
- bogaty ZFŚS (dofinansowanie do wyprawki szkolnej, świadczenia świąteczne etc.),
- program sportowy OK System,
- prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- udział w programie "Wsparcie na starcie" ułatwiający adaptację w nowym miejscu pracy.