Firma działająca w branży zarządzania nieruchomościami poszukuje pracownika na stanowisko Kierownik ds. administracji wspólnot mieszkaniowych. Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej, skrupulatnej i odpowiedzialnej. Potrafiącej wykazać się samodzielnością i inicjatywą. Jesteś osobą, jakiej szukamy? Czekamy na Twoje CV!
Obowiązki na tym stanowisku:
- Nadzór nad pracami remontowymi
- Bieżące tworzenie dokumentacji technicznej
- Nadzór nad pracownikami utrzymującymi czystość w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
- Nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych
- Prace związane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie
- Odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego magisterskiego o kierunku technicznym
- Minimum dwuletniego doświadczenia w branży nieruchomości (nadzór, administracja) lub w branży budowlanej – budownictwo mieszkaniowe (administracja, nadzór, współpraca z wykonawcami).
- Organizacji pracy własnej
- Dyscypliny pracy, rzetelności i obowiązkowości
- Umiejętności podejmowania decyzji
- Umiejętności czytania rysunków i dokumentacji technicznej
- Znajomości pakietu Office
- Prawo jazdy kat. B
Dodatkowym atutem w procesie rekrutacji będzie:
- doświadczenie w kierowaniu grupą pracowników
Firma oferuje:
- Zatrudnienie dające poczucie stabilizacji oraz umowę o pracę
- Wynagrodzenie 2000 netto
- Niezbęde narzędzia do pracy
- Pracę przy ciekawych projektach i ciągłe doskonalenie zawodowe
- Przyjazną atmosferę w pracy