Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
ul. Jagiellońska 26B
05 - 120 Legionowo
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych,
- prowadzenie rejestru dowodów rzeczowych,
- rozliczanie dowodów rzeczowych na podstawie prawomocnych postanowień lub wyroków sądowych,
- przyjmowanie do magazynu dowodów rzeczowych i wydawanie z magazynu dowodów rzeczowych depozytów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sprawdzanie prawidłowości sposobu zapakowania i opisania dowodów rzeczowych.
Warunki pracy
praca biurowa przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz w magazynie dowodów rzeczowych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/ kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: analiza ofert pracy, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów i zagadnień związanych z prowadzeniem magazynu dowodów rzeczowych,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- dobra organizacja pracy własnej, zdolności organizacyjne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w grupie,
- komunikatywność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-03-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu