Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego klienta, Orange Polska, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Do obowiązków na powyższym stanowisku należą:
- Odbieranie połączeń od klientów,
- Odpowiedzi na pytania dotyczące faktur i rozliczeń,
- Sprzedaż produktów i usług Orange.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość obsługi Komputera pakietu Office,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność,
- Wysoka kultura osobista,
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku 8:00 - 21:00, sobota 8:00 - 18:00.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole,
- 15,00 zł/brutto/godzina + premie (jakościowa rozliczana kwartalnie - 200-500 zł; sprzedażowa miesięczna - 100-1000 zł),
- Umowę o pracę tymczasową (od pierwszego dnia płatnego szkolenia),
- Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz pewny wzrost płacy,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
- Najwyższe normy i standardy obsługi klienta,
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
- Możliwość skorzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie Aviva, ubezpieczenie zdrowotne Allianz, karty Multisport i OK System.