Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwista
Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Ignacego Mościckiego 7
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- digitalizacja zabezpieczająca materiały archiwalne
- wykonywanie kopii cyfrowych zamówionych przez czytelników
- projektowanie i aktualizowanie strony internetowej Archiwum
- prowadzenie rejestru materiałów zdigitalizowanych
- instalowanie i aktualizowanie oprogramowania komputerowego oraz przechowywanie dokumentacji w tym zakresie
- zabezpieczanie danych zgromadzonych w systemach i sieciach komputerowych
- opiniowanie projektów dotyczących typowania materiałów archiwalnych do digitalizacji, mikrofilmowania zabezpieczającego lub innych form reprografowania w celu zabezpieczenia zasobu oraz jego profilaktyki i konserwacji
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- miejsce pracy usytuowane na pierwszym piętrze z naturalnym oświetleniem
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy użyciu komputera, profesjonalnego skanera i drukarki
- czasami wyjazdy służbowe
- budynek przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (brak barier architektonicznych, winda, brak progów itp.)
- wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem akt, książek i innych archiwaliów
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Wynagrodzenie zasadnicze 2300,00 zł brutto (w tym jest zawarty należny dodatek za wysługę lat).
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Proces naboru:
- analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
- test wiedzy z zakresu wskazanego w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie wiedza i umiejętności określone w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 783-53-21, 783-53-31
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie i policealne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Znajomość Zarządzenia nr 14 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z 31 sierpnia 2015 r. w sprawie digitalizacji zasobu archiwalnego archiwów państwowych
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych oraz programów graficznych
- umiejętność projektowania i obsługi strony internetowej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie wykonywania skanów oraz prowadzenia strony internetowej
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego - certyfikat na poziomie B1
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia certyfikatu językowego na poziomie B1kopia zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie wykonywania skanów oraz prowadzenia strony internetowejDokumenty należy złożyć do: 2017-03-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu