archiwista

Lokalizacja: Gorzów , małopolskie
Praca archiwista

Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista

Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Ignacego Mościckiego 7
66-400 Gorzów Wielkopolski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • digitalizacja zabezpieczająca materiały archiwalne
  • wykonywanie kopii cyfrowych zamówionych przez czytelników
  • projektowanie i aktualizowanie strony internetowej Archiwum
  • prowadzenie rejestru materiałów zdigitalizowanych
  • instalowanie i aktualizowanie oprogramowania komputerowego oraz przechowywanie dokumentacji w tym zakresie
  • zabezpieczanie danych zgromadzonych w systemach i sieciach komputerowych
  • opiniowanie projektów dotyczących typowania materiałów archiwalnych do digitalizacji, mikrofilmowania zabezpieczającego lub innych form reprografowania w celu zabezpieczenia zasobu oraz jego profilaktyki i konserwacji


Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu
- miejsce pracy usytuowane na pierwszym piętrze z naturalnym oświetleniem
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy użyciu komputera, profesjonalnego skanera i drukarki
- czasami wyjazdy służbowe
- budynek przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (brak barier architektonicznych, winda, brak progów itp.)
- wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem akt, książek i innych archiwaliów

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Wynagrodzenie zasadnicze 2300,00 zł brutto (w tym jest zawarty należny dodatek za wysługę lat).
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Proces naboru:
- analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
- test wiedzy z zakresu wskazanego w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie wiedza i umiejętności określone w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 783-53-21, 783-53-31


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie i policealne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Znajomość Zarządzenia nr 14 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z 31 sierpnia 2015 r. w sprawie digitalizacji zasobu archiwalnego archiwów państwowych
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych oraz programów graficznych
  • umiejętność projektowania i obsługi strony internetowej
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie wykonywania skanów oraz prowadzenia strony internetowej
  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego - certyfikat na poziomie B1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia certyfikatu językowego na poziomie B1
  • kopia zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie wykonywania skanów oraz prowadzenia strony internetowej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2943 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako archiwista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: archiwista w miejscowości: Gorzów jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako archiwista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko archiwista, praca w Gorzów dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.