Szef Platformy E-commerce
Warszawa
NR REF.: 1117992
Twoja następna firma
Nasz Klient to E-commerce o silnej pozycji rynkowej i rozpoznawalnej marce.
Twoje następne stanowisko
Szef Platformy E-commerce będzie odpowiadać za zarządzanie platformą w zakresie marketingu i doświadczeń klienta oraz budowę i realizację strategii Customer Experience. Zakres obowiązków obejmuje analizę ruchu na platformie (sprzedaż własna i marketplace), analizę funkcjonalności platformy pod kątem doświadczeń klienta oraz rekomendacje dalszego rozwoju oraz strategiczny rozwój doświadczeń klienta obejmujących: pozycjonowanie strony, przejrzystość i intuicyjność serwisu, zarządzanie dostępnością produktów, ścieżki zakupowe, zarządzanie procesem zwrotów i reklamacji.
Do zadań Szefa Platformy E-commerce będzie należeć także rozwój funkcjonalności Omnichannel, w tym procesu click and collect, odpowiedzialność za jakość filtrów/kategoryzacje produktów uwzględniające oczekiwania i zachowania klientów, kierowanie pracą zespołu, nadzór nad bieżącymi projektami operacyjnymi oraz dużymi projektami strategicznymi (zarządzanie zmianą), ścisła współpraca z działem IT oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 5-letnim doświadczeniem menadżerskim na podobnym stanowisku w branży e-commerce oraz doskonałym zrozumieniem trendów i najlepszych praktyk w obszarze doświadczeń klienta (UX). Od Kandydatów oczekujemy wysokich kompetencji w zakresie zarządzania zmianą i prowadzenia złożonych projektów angażujących różne działy firmy, doświadczenia w kierowaniu pracą zespołu, wysoko rozwiniętych kompetencji liderskich (motywowanie, szkolenie i rozwijanie pracowników) oraz w zakresie analiz, komunikacji i negocjacji.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje możliwość wpływu na strategiczny rozwój platformy o silnej pozycji rynkowej, realizację różnorodnych projektów oraz konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych.