specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw ewidencji środków trwałych (zastępstwo) w Wydziale Finansów Departamentu Budżetu i Finansów

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w programie System Quorum --- Moduł środki Trwałe, zgodnie z właściwą polityką rachunkowości. Wystawianie dokumentów obrotu środkami trwałymi, m.in. przyjęcie środka trwałego do użytkowania --- OT, likwidacja środka trwałego --- LT „ protokół zdawczo-odbiorczy środka trwałego --- PT na podstawie odpowiednich dokumentów rachunkowo-księgowych, naliczanie amortyzacji dla środków trwałych wchodzących w skład majątku MC, w celu dokumentowania prawidłowej gospodarki składnikami majątkowymi. Przygotowywanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego. Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji środków trwałych użytkowanych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz współpraca z tymi jednostkami;
  • Udział w pracach związanych z utrzymaniem porządku mienia MC oraz możliwości jego szybkiej identyfikacji. Znakowanie mienia etykietami w postaci barkodów termotransferowych z kodem kreskowym. Współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych oraz współpraca z dysponentami składników majątkowych MC w celu weryfikacji z ewidencją stanu i ruchu poszczególnych składników. Wystawianie dokumentów zmian miejsca użytkowania --- MT, dla celów porządkowych i weryfikacji ze stanem ewidencyjnym;
  • Współudział w pracach związanych z inwentaryzacją składników majątkowych MC. Weryfikacja arkuszy spisu z natury otrzymywanych od Przewodniczącego Komisji z ewidencją komputerową MC, wycenianie rzeczowych składników majątku objętego inwentaryzacją oraz realizacja zaleceń dotyczących rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych;
  • Współudział w pracach komisji do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego MC zgodnie z obowiązującymi przepisami. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w celu oceny stanu majątku MC pod względem jego stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania;
  • Sporządzanie zestawień w zakresie spraw ewidencyjnych, a także prowadzenie bieżącej korespondencji wewnętrznej w zakresie składników majątku MC. Opracowywanie koncepcji, procedur, zasad w zakresie realizowanych zadań, a także aktualizacja przepisów wewnętrznych w zakresie gospodarki składnikami majątkowymi.


Warunki pracy

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
Wysiłek fizyczny;
Elastyczne godziny pracy;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Co oferujemy naszym pracownikom?

* rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
* rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
* stabilne zatrudnienie;
* ruchomy czas pracy;
* możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
* dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
* HydePark -- fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
* Strefę Mocy -- miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
* Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP ) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w komórkach finansowo-księgowych lub komórkach do spraw ewidencji mienia w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu ewidencji środków trwałych;
  • znajomość przepisów z zakresu zasad gospodarowania mieniem Skarbu Państwa;
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej;
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Word);
  • znajomość obsługi komputerowych baz danych;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość przepisów z zakresu ruchu drogowego, organizacji pożytku publicznego;
  • przeszkolenie w zakresie ewidencjonowania środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz amortyzacji;
  • przeszkolenie w zakresie inwentaryzacji mienia;
  • przeszkolenie w zakresie księgowania operacji gospodarczych związanych ze środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi;
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Specjalista/WF/DBiF/MC - zastępstwo "

    Oferta jest ważna jeszcze 2034 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.