Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych, Biuro Dyrektora Generalnego
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych, analiz, sprawozdań i pism dotyczących zakresu działania Dyrektora Generalnego, Dyrektora i Zastępcy Dyrektora BDG;
- Koordynowanie zadań związanych z przygotowaniem zestawień, sprawozdań i analiz związanych z wykonaniem i zapotrzebowaniem na środki budżetowe w BDG;
- Koordynowanie i obsługa spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi, instytucjami badawczo-naukowymi w zakresie kompetencji Dyrektora Generalnego;
- Koordynowanie i obsługa spraw związanych ze współpracą z organami administracji publicznej w zakresie kompetencji Dyrektora Generalnego;
- Współpraca z komórkami wewnętrznymi BDG oraz komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu w zakresie zadań realizowanych przez BDG;
- Tworzenie w porozumieniu z innymi komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu procesów wspierających realizację zadań związanych z działalnością inspekcji w zakresie kompetencji Dyrektora Generalnego i BDG;
- Realizacja zadań związanych z tworzeniem, opiniowaniem i wdrażaniem wewnętrznych aktów prawnych, należących do właściwości BDG.
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała -- powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Zagrożenie korupcją. Praca pod presją czasu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
* weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
* weryfikacja wiedzy,
* rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Główny Inspektorat Transportu Drogowego zapewnia swoim pracownikom:
* stabilną i ciekawą pracę;
* regularnie wypłacane wynagrodzenie;
* dodatek stażowy;
* dodatkowe wynagrodzenie roczne;
* nagrody -- w zależności od wyników pracy;
* możliwość rozwoju zawodowego;
* wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
* pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku
* korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
* kartę Multisport.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów ustawy: kodeks pracy, o służbie cywilnej, o zamówieniach publicznych, o ochronie danych osobowych, znajomość struktury organizacyjnej Inspektoratu i Inspekcji;
- Kompetencje i umiejętności: komunikatywność, organizacja pracy własnej, samodzielność, praca pod presja czasu, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem,
- Umiejętność obsługi komputera w środowisko Windows (Word, Excel), poczty elektronicznej oraz Internetu;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Język obcy: angielski poziom komunikatywny (B1)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-03-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.28.2019.1369