Specjalista ds. obsługi klienta

LPP S.A. Gdańsk Wynagrodzenie do negocjacji

LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób.

Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.


TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

  • Bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego
  • Bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji
  • Tłumaczenie i korekta językowa treści stron internetowych
  • Procesowanie zgłoszeń trudnych
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności)
  • Wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego
  • Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

 

  • Biegle posługuje się językiem rumuńskim, łotewskim, węgierskim, słowackim lub czeskim
  • W stopniu podstawowym komunikuje się w jęz. polskim lub angielskim
  • Posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane)
  • Cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością
  • Jest odporna na stres
  • Charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością
  • Bardzo dobrze zna obsługę komputera (w tym pakietu MS Office)

OFERUJEMY:

  • Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
  • Umowę o pracę (bez okresu próbnego)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz
  • Kupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPP
  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
  • Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników
  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
  • Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
  • Programy wolontariatu pracowniczego
  • Uczestnictwo w LPP Team - naszej firmowej drużynie sportowej

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. obsługi klienta

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta w miejscowości: Gdańsk jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy LPP S.A. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. obsługi klienta Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta, praca w Gdańsk dopasowana do Twoich wymagań.LPP S.A. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.