Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta - firmy produkcyjno-inżynieryjnej - osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoje zadania na tym stanowisku pracy:
- codzienny telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami (w języku niemieckim i angielskim),
- zadania administracyjne: m.in. tworzenie faktur, wypełnianie i przekazywanie dokumentów i raportów z KPI,
- przetwarzanie zamówień: tj. wprowadzanie zamówień, aktualizowanie harmonogramów, sprawdzanie stanu zapasów, przekazywanie zamówień do realizacji w magazynie itd.,
- współpraca z Menedżerem Obsługi Klienta.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- posiadasz 2-3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znasz język niemiecki i angielski w stopniu komunikatywnym,
- posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
- jesteś otwarty na codzienną komunikację z Klientem,
- jesteś zorientowany na współpracę w zespole,
- posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się,
- odznaczasz się dobrą organizacją pracy i umiejętnością ustalania priorytetów.
Pracodawca oferuje:
- rozwój zawodowy w dynamicznej Firmie i międzynarodowym środowisku,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia uwzględniające Twoje doświadczenie i umiejętności,
- prywatną opiekę medyczną,
- stałą umowę o pracę,
- przyjazne i wspierające środowisko pracy.