MasterHR Sp. z o. o. to wieloletnia wiedza naszego Zespołu Doradców w zakresie rozwoju personalnego i rekrutacji. Naszą misją jest wspieranie i pomoc w budowaniu oraz rozwijaniu firm poprzez dobór najlepszych pracowników o określonych kompetencjach i predyspozycjach zawodowych.
Aktualnie dla naszego Klienta z kapitałem duńskim poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Technicznych i Zakupów
Zadania:
- Bieżący kontakt oraz ścisła współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami działu utrzymania ruchu fabryki,
- Sporządzanie ofert oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
- Dokonywanie zakupów oraz organizowanie dostaw niezbędnych części zamiennych i narzędzi produkcyjnych według zapotrzebowania fabryki,
- Realizowanie procesu zakupowo-sprzedażowego poprzez wybór optymalnych źródeł dostaw,
- Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji zakupowo-sprzedażowej oraz dokumentacji związanej z wysyłką zakupionych części,
- Odpowiedzialność za magazyn części zamiennych oraz narzędziownię.
Wymagania i pożądane umiejętności:
- Min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku
- (zakupy produkcyjne, części zamienne, utrzymanie ruchu),
- Wykształcenie techniczne,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność organizowania swojego czasu pracy i określania priorytetów,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Inicjatywa i konsekwencja w planowaniu i osiąganiu celów,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę ( system jednozmianowy - 7.00/15.00 lub 8.00/16.00),
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
- Adekwatne narzędzia pracy ( telefon, laptop, dofinansowania z ZFŚS - m.in. dofinansowanie do wczasów, bony świąteczne, paczki i wyprawki dla dzieci) oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji),
- Realne szanse na rozwój zawodowy,
- Możliwość współpracy z jednymi z najlepszych fachowców w branży o zasięgu światowym.