CCC S.A. jest największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Naszą sieć sprzedaży stanowią salony własne w 17 krajach m.in. Polsce, Czechach, Węgrzech, Niemczech, Słowacji, Austrii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Bułgarii i Serbii oraz salony franczyzowe w Rumunii, Łotwie, Litwie, Estonii, Ukrainie i Kazachstanie.
Co będziesz robić:
- właściwie i efektywnie zarządzać funkcjonowaniem sklepu,
- zarządzać podległym zespołem (min. budowanie, motywowanie, rozwijanie),
- realizować wyznaczone cele sprzedażowe,
- dbać o właściwe standardy ekspozycji produktu,
- profesjonalnie obsługiwać klienta.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w zarządzaniu sklepem i podległym zespołem,
- są zorientowane na wyniki i potrafią analizować raporty sprzedażowe,
- dbają o wysoki standard obsługi klienta,
- potrafią organizować efektywnie i planować czas pracy,
- potrafią motywować pracowników i zarządzać podległym zespołem,
- są odpowiedzialne i angażują się w wykonywane zadania,
- są komunikatywne i łatwo nawiązują kontakty.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- prywatna opieka medyczna,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego MultiSport/ OK System,
- dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwości awansu.