Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Departamencie Polityki Przestrzennej w Wydziale Spraw Międzynarodowych
ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie współpracy międzynarodowej, w szczególności w ramach funkcjonowania Punktu Kontaktowego ESPON, w tym: przygotowywanie i realizowanie projektów współpracy międzynarodowej, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy międzynarodowej, opiniowanie/ uzgadnianie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej, udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. Punktów Kontaktowych ESPON), współpraca z ekspertami i instytucjami krajowymi i zagranicznymi;
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych ESPON, w tym: analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów, bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami, przygotowanie, opiniowanie treści merytorycznej, zlecanie i weryfikowanie tłumaczeń publikacji;
- udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o zamówienie publiczne w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym: sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, przeprowadzanie rozeznania rynku, nadzorowanie wykonania umowy;
- wykorzystywanie wyników badań ESPON, w tym: konsultowanie z zainteresowanymi stronami wniosków i rekomendacji z badania, przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych na temat wyników badania;
- organizowanie, prowadzenie i udział w spotkaniach i wydarzeniach krajowych i międzynarodowych Ministerstwa, przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń, w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji;
- rozpowszechnianie wyników badań ESPON, konsultowanie ze stronami zainteresowanymi wniosków i rekomendacji z badań, przygotowywanie i publikacja materiałów informacyjnych (w tym w mediach społecznościowych) na temat wyników badań.
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:
* proponowane wynagrodzenie w wysokości 4309,83 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,3,
* dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* umowę o pracę,
* trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
* pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
* możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, karty fit profit,
* ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne,
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
* częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
* praca przy komputerze,
* opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:
http://miir.hrsys.pl/praca/miir/DPR-15
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać w kwestiach merytorycznych pod nr tel. (0-22) 22 522 56 28, zaś w kwestiach dotyczących procesu rekrutacji pod nr tel. (0-22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- wiedza specjalistyczna z zakresu planowania przestrzennego i gospodarki przestrzennej,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- wiedza dotycząca polityki spójności UE,
- wiedza o programie ESPON,
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point,
- umiejętność obsługi mediów społecznościowych,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność -- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów,
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-02-05
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online, klikając w link zamieszczony poniżej w „Innych informacjach".
Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: DPR 15
Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵