specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca specjalista

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Departamencie Polityki Przestrzennej w Wydziale Spraw Międzynarodowych

ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie współpracy międzynarodowej, w szczególności w ramach funkcjonowania Punktu Kontaktowego ESPON, w tym: przygotowywanie i realizowanie projektów współpracy międzynarodowej, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy międzynarodowej, opiniowanie/ uzgadnianie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej, udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. Punktów Kontaktowych ESPON), współpraca z ekspertami i instytucjami krajowymi i zagranicznymi;
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych ESPON, w tym: analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów, bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami, przygotowanie, opiniowanie treści merytorycznej, zlecanie i weryfikowanie tłumaczeń publikacji;
  • udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o zamówienie publiczne w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym: sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, przeprowadzanie rozeznania rynku, nadzorowanie wykonania umowy;
  • wykorzystywanie wyników badań ESPON, w tym: konsultowanie z zainteresowanymi stronami wniosków i rekomendacji z badania, przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych na temat wyników badania;
  • organizowanie, prowadzenie i udział w spotkaniach i wydarzeniach krajowych i międzynarodowych Ministerstwa, przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń, w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji;
  • rozpowszechnianie wyników badań ESPON, konsultowanie ze stronami zainteresowanymi wniosków i rekomendacji z badań, przygotowywanie i publikacja materiałów informacyjnych (w tym w mediach społecznościowych) na temat wyników badań.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
* proponowane wynagrodzenie w wysokości 4309,83 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,3,
* dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* umowę o pracę,
* trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
* pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
* możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, karty fit profit,
* ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne,
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
* częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
* praca przy komputerze,
* opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:

http://miir.hrsys.pl/praca/miir/DPR-15

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać w kwestiach merytorycznych pod nr tel. (0-22) 22 522 56 28, zaś w kwestiach dotyczących procesu rekrutacji pod nr tel. (0-22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • wiedza specjalistyczna z zakresu planowania przestrzennego i gospodarki przestrzennej,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • wiedza dotycząca polityki spójności UE,
  • wiedza o programie ESPON,
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point,
  • umiejętność obsługi mediów społecznościowych,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV,
    • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność -- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów,
    • najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
    • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online, klikając w link zamieszczony poniżej w „Innych informacjach".

    Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
    Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji: DPR 15

    Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵

    Oferta jest ważna jeszcze 2086 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.