referent

Lokalizacja: Grójec , mazowieckie
Praca referent

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi administracyjno-księgowej zespół do spraw finansowo -- księgowych i administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
ul.Mogielnicka 67
05-600 Grójec

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rozliczeń finansowych urzędowych lekarzy weterynarii;
  • Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • Sporządzanie dokumentacji personalych: prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystywaniem i eksploatacją samochodu służbowego;
  • Prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania: rachunki, karty drogowe, świadectwa zdrowia zwierząt, dzienniki i rejestry badania zwierząt;
  • Sporządzanie sprawozdań do GUSu;
  • Prowadzenie magazynu;
  • Prowadzenie ewidencji nakładanych mandatów;
  • Przygotowywanie sprawozdań budżetowych;
  • Obsługa bierząca sekretariatu Urzędu;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu;
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-księgowo-gospodarczą Urzędu;
  • Realizacja innyc zadań prowadzonych przez Głównego Księgowego.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, niszczarka do papier i skaner. Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu oraz współpraca z urzędami i instytucjami. Praca wymaga dyspozycyjności. Praca przy monitorze powyżej czterech godzin dziennie. Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb niepełnosprawnych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w pracy biurowo-księgowej. Znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o Służbie Cywilnej, zasad rachunkowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych, zdolność analitycznego myślenia, selekcji informacji, umiejętność redagowania pism, odpowiedzialność, wnikliwość, dokładność, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa komputera;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE;
  • Znajomość podstawowych urządzeń biurowych: fax, kopiarka itp.;
  • Komunikatywność;
  • Prawo jazdy kat.B;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Grójcu
    ul.Mogielnicka 67
    05-600 Grójec

    Oferta jest ważna jeszcze 2085 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako referent

    Jaka oferta pracy na stanowisku: referent w miejscowości: Grójec jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako referent Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko referent, praca w Grójec dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.