Zakres obowiązków:
• nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet,
• pełnienie samodzielnych funkcji technicznych na budowie,
• rozpracowanie dokumentacji dot. realizowanego zadania (przyjęcie stosowanej technologii robót, opracowanie harmonogramu dostaw materiałowych, sprzętu, transportu, zamknięć torowych),
• realizacja robót zgodnie z dokumentacją oraz przepisami prawa budowlanego,
• dopilnowanie przestrzegania przepisów BHP, Ppoż. i ochrony środowiska przez pracowników zatrudnionych na budowie,
• podział zakresu robót pomiędzy inżynierami zgodnie z przyjętym harmonogramem robót, jak również pomiędzy pozostałą kadra techniczną,
• sporządzanie harmonogramu dostaw materiałów i sprzętu w oparciu o harmonogram robót,
• kontrola dostaw materiałów na budowę w zakresie terminowości, ilości i jakości,
• organizację robót na przydzielonym odcinku i kierowanie podległym zespołem,
• bezpośrednie nadzorowanie jakości realizowanych robót,
• planowanie potrzeb w zakresie sił i środków produkcji,
• bieżące monitorowanie założonego budżetu,
• rozwiązywanie bieżących problemów technicznych,
• kierowanie robotami budowlanymi zgodnie z wymogami obowiązującego prawa,
• prowadzenie dziennika budowy,
• organizowanie pracy dla podległych pracowników i podwykonawców,
• monitoring i rozliczanie kosztów inwestycji,
• nadzór i odpowiedzialność za pracę podległego zespołu,
• nadzór i koordynacja pracy podwykonawców.