Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Finansowania Regionalnych Programów Operacyjnych w Departamencie Budżetu Rozwoju
ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej 16 Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO) w zakresie budżetu środków europejskich, w tym:
- dekretowanie dowodów księgowych, wystawianie dowodów księgowych,
- prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym w zakresie realizacji budżetu środków europejskich oraz certyfikacji wydatków do KE i refundacji z KE
- weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości ich wyjaśnianie i monitorowanie korekt,
- prowadzenie rozliczeń i monitorowanie wpływu dokumentów niezbędnych do ujęcia w ewidencji finansowo-księgowej,
- Prowadzenie obsługi w zakresie sprawozdawczości budżetowej w zakresie 16 RPO w ramach budżetu środków europejskich, w tym:
- weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.)
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, weryfikowanie sprawozdań/ informacji budżetowych
- przygotowywanie informacji z wykonania budżetu
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- Monitorowanie planu finansowego: weryfikowanie/ analizowanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym, weryfikowanie poprawności upoważnień w zakresie płatności.
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:
* proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3935,06 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,1,
* dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
* umowa na zastępstwo,
* pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
* możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
* ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
* praca przy komputerze,
* opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK: http://miir.hrsys.pl/praca/miir/DBR-289
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 73 31.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone/usunięte po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe wyższe magisterskie profil ekonomiczny lub nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w komórkach finansowych
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość zasad rachunkowości
- znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych
- znajomość zagadnień związanych z księgowością
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej,
- najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/ Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-01-04
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online, klikając w link zamieszczony poniżej w „Innych informacjach".
Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: DBR 289
Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵