Wymagania: wykształcenie min. średnie, specjalność informatyk/technik informatyk; min. podstawowa znajomość języka angielskiego; 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu sieci LAN/WAN/WLAN, protokołu TCP/IP, funkcjonowania sieci teleinformatycznych, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu monitoringu CCTV, bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows oraz pakietu biurowego Office, bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego oraz jego modyfikacji n naprawy, mile widziane kwalifikacje egzaminu - E. 13 technik informatyk, mile widziane certyfikaty sieciowe CCNA, CCNP, dokładność u, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność oraz nastawienie na pomoc użytkownikom, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, zaangażowanie w pracę, chęć rozwijania umiejętności i zdobywania wiedzy. Zakres obowiązków: obsługa, konserwacja oraz modernizacja sieci WAN/LAN/WLAN; obsługa systemu monitoringu CCTV-IP oraz analogowe; udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom z zakresu obsługi urządzeń komputerowych oraz systemów informatycznych; zgłaszanie awarii firmom zewnętrznym; monitorowane oraz rozwiązywanie problemów - helpdesk dla klientów spółki; zarządzanie usługami hostingowymi; zarządzanie podstawowymi funkcji systemów z rodziny Windows Server, Symfonia; system biometryczny, systemami opartymi o technologie OneWire, system zarządzania centralą telefoniczną; aktualizacja ora prowadzenie dokumentacji technicznej w/w systemów; okresowe sporządzanie inwentaryzacji sprzętu. Praca w godzinach 8:00-16:00. Kontakt e-mail.