Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Pomocy Technicznej EOG i Komunikacji w Departamencie Programów Pomocowych
ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zarządzanie projektem Pomocy Technicznej (PT) Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2014-2021, w tym: opracowywanie i aktualizowanie budżetu projektu, rozliczanie projektu (w tym sporządzanie finansowych raportów okresowych), identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk.
- Opracowywanie, uzgadnianie i monitorowanie wykonania planu finansowego dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia części 34 (Rozwój regionalny) w zakresie projektu PT MF EOG 2014-2021 i NMF 2014-2021, przygotowywanie sprawozdań budżetowych oraz materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa.
- Udział w budowaniu strategii i prowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnych w ramach MF EOG 2014-2021 i NMF 2014-2021, POPT 2014-2020 oraz projektów współpracy bilateralnej w ramach programu „Polska Pomoc Rozwojowa".
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości komórki organizacyjnej.
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:
* proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4122,45 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,2,
* dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
* umowa na zastępstwo,
* pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
* możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
* ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
* praca przy komputerze,
* opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK: http://miir.hrsys.pl/praca/miir/DPT-287
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 74 21.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone/usunięte po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich lub programów pomocy zagranicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności w zakresie dotyczącym opracowywania budżetu Państwa,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie dotyczącym podstawowych trybów zamówień publicznych,
- podstawowa znajomość systemu wdrażania MF EOG i NMF,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Excel,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- * kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej,
- * najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/ Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-01-07
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online, klikając w link zamieszczony poniżej w „Innych informacjach".
Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: DPT 287
Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵