specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca specjalista

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Prasowym w Biurze Komunikacji

Warszawa, ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zbieranie, przetwarzanie i upowszechnianie informacji o bieżących pracach kierownictwa i komórek organizacyjnych ministerstwa -- przygotowywanie informacji prasowych i różnych form publicystycznych (np. artykuł, wywiad),
  • organizacja konferencji prasowych, briefingów i innych spotkań z udziałem mediów,
  • przygotowywanie projektów pisemnych wypowiedzi dla ministra i wiceministrów (wydawnictwa okazjonalne, wywiady, odpowiedzi na pytania, itp.),
  • obsługa kontaktów przedstawicieli MIiR z mediami (przygotowanie materiałów pomocniczych dla kierownictwa na potrzeby wystąpień medialnych),
  • współpraca ze służbami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych, samorządowych oraz organizacji współpracujących z ministerstwem,
  • monitoring mediów i przygotowywanie bieżących przeglądów prasy,
  • uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach i seminariach (krajowych i zagranicznych) tematycznie związanych z pracami resortu oraz sporządzanie sprawozdań i informacji prasowych z tych spotkań,
  • prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych, w tym: udział w budowie i rozbudowie narzędzi i serwisów internetowych, zarządzanie/ prowadzenie redakcyjno-merytoryczne serwisów internetowych i profili społecznościowych (m.in. akceptowanie i publikowanie treści, tworzenie i modyfikowanie architektury informacji), pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych, przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych resortu.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
* proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3935 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,1,
* umowa o pracę,
* dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
* pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
* możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
* ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.



Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
* wyjazdy służbowe w tym zagraniczne, np. konferencje prasowe przedstawicieli MIiR w regionach,
* wystąpienia publiczne, np. prowadzenie konferencji prasowych,
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
* wysiłek fizyczny, np. montaż i demontaż ścianki prasowej i innych elementów scenografii konferencji prasowych, przenoszenie materiałów prasowych, publikacji MIiR, itp.
* opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 71 14
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone/usunięte po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w zakresie informacji, promocji, public relations

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej,
  • wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations, w tym mediów społecznościowych,
  • orientacja w zakresie działów administracji rządowej: rozwój regionalny oraz budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, w szczególności umiejętność pisania i redagowania tekstów, rzetelność, myślenie analityczne.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV
    • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej,
    • najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można przesyłać na adres mailowy: kariera@miir.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: BKM 290

    Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵

    Oferta jest ważna jeszcze 2129 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.