Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Wydział Kwalifikacji i Postępowań Administracyjnych CEIDG w Departamencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Warszawa, pl. Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zadanie 1: Prowadzenie postępowań administracyjnych i poza administracyjnych * opracowywanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym dotyczącym wykreślenia przedsiębiorcy lub sprostowania wpisu w CEIDG * prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie/ prowadzenie rozprawy administracyjnej, rozpatrywanie skarg i wniosków, współpraca z innymi rejestrami publicznymi w zakresie posiadanych przez nie informacji dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę) * przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych dotyczących wykreślenia przedsiębiorcy lub sprostowania wpisu w CEIDG
- Zadanie 2: Prowadzenie rejestrów/ list/ ewidencji * wykreślanie/ usuwanie wpisów z rejestru/ listy/ ewidencji - wprowadzanie do systemu CEIDG informacji wynikających z decyzji o wykreśleniu przedsiębiorcy * wprowadzanie/ aktualizowanie danych - wprowadzanie do systemu CEIDG danych wynikających z postanowień o sprostowaniu wpisu * przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej
- Zadanie 3: Uzgadnianie standardów zawodowych * przygotowywanie analiz i zestawień oraz propozycji rozwiązań (m.in. przygotowywanie projektów stanowisk ministra wobec tych projektów) * uzgadnianie i konsultowanie przedkładanych standardów * udział w pracach nad uzgadnianiem standardów * dokonywanie oceny zgodności przedkładanych do uzgodnienia standardów z przepisami prawa
- Zadanie 4: Dokonywanie analiz prawnych * przygotowywanie projektów opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny, w tym opiniowanie aktów prawnych i dokumentów programowych dotyczących funkcjonowania CEIDG * udzielanie porad prawnych - zadanie realizowane w zakresie udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące interpretacji przepisów odnoszących się do danych wpisowych zawartych w CEIDG
- Zadanie 5: Udzielanie informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) * przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej/ inne wnioski i zapytania, w tym udzielanie informacji i wyjaśnień obywatelom, przedsiębiorcom oraz organom administracji publicznej dotyczących CEIDG oraz przygotowywanie odpowiedzi na skargi
- Zadanie 6: Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) * gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz * aktualizowanie danych * zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.)
- Zadanie 7: Archiwizowanie dokumentacji * archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w departamencie * wycofywanie dokumentacji z archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* reprezentacja urzędu na zewnątrz
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
* węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
* winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
* ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* praca w pokoju wieloosobowym
* praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
-- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
-- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
-- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
-- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel. (0-22) 262 94 65.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie: minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość przepisów ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy
- znajomość przepisów ustawy Prawo przedsiębiorców oraz ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-01-07
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
MPiT BDG
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DMP_110
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15