Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw rozwoju usług cyfrowych w Wydziale Rozwoju Usług Cyfrowych Departamentu Rozwoju Usług Cyfrowych
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizowanie zadań związanych z budową i wdrażaniem publicznych usług cyfrowych, w tym: współpraca z liderami service design w urzędach w zakresie cyfryzacji usług publicznych; współpraca z Centralnym Ośrodkiem Informatyki w zakresie realizacji zadań związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem cyfrowych usług publicznych.
- Realizowanie zadań związanych z tworzeniem nowych kart usług i aktualizacją kart opublikowanych na portalu obywatel.gov.pl/ gov.pl.
- Opracowywanie i upowszechnianie standardów budowy usług cyfrowych.
- Współpraca z komórkami merytorycznymi resortu w sprawach dotyczących rozwoju e-usług.
- Odpowiadanie na wnioski/interwencje obywateli w sprawie funkcjonowania e-usług publicznych, a także na pytania dotyczące projektu mDokumenty.
- Obsługa obywateli w zakresie potwierdzania lub unieważniania profilu zaufanego.
Warunki pracy
Obsługa klientów zewnętrznych.
Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Duży stopień złożoności prowadzonych działań.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczny czas pracy.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Co oferujemy naszym pracownikom?
* możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
* rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
* rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
* stabilne zatrudnienie;
* ruchomy czas pracy;
* możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
* dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
* HydePark -- fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
* Strefę Mocy -- miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
* Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych.
- Znajomość projektowania usług service design.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Zorientowanie na osiągnięcie celów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-01-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Pod adresem:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Specjalista/MC/DRUC/WRUC/7.1"