naczelnik wydziału

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca naczelnik wydziału

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału w Wydziale Instytucji Rozwoju w Departamencie Rozwoju Inwestycji

Warszawa, pl. Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Strategiczne i bieżące zarządzanie podległą komórką organizacyjną * monitorowanie wykonania zadań oraz odbiór i weryfikowanie efektów pracy * dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników i przekazywanie im konstruktywnej informacji zwrotnej * wdrażanie nowozatrudnionych pracowników * przydzielanie zadań do realizacji oraz delegowanie odpowiedniego poziomu decyzyjności i uprawnień * zapewnianie przepływu informacji niezbędnych do realizacji celów/ zadań * wspieranie pracowników w realizacji celów/ zadań oraz budowanie pozytywnej atmosfery pracy * identyfikowanie potrzeb szkoleniowych w podległym zespole oraz planowanie indywidualnych ścieżek rozwoju podległych pracowników
  • Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami * aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia * kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia * monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia * wymiana informacji/ raportowanie/ prowadzenie sprawozdawczości w tym : opiniowanie dokumentów dotyczących pomocy publicznej dla przedsiębiorców
  • Nadzór nad organami/jednostkami podległymi i nadzorowanymi * opiniowanie dokumentów (m.in. statuty, regulaminy, plany, sprawozdania) w tym prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem, opiniowaniem planów Rozwoju Inwestycji * zatwierdzanie dokumentów (m.in. statuty, regulaminy, plany, sprawozdania) w tym zatwierdzanie planów Rozwoju Inwestycji * monitorowanie/ ocena działalności/ kompetencji m.in. monitorowanie działań realizowanych przez spółki zarządzające SSE oraz efektów funkcjonowania przedsiębiorców działających na terenie SSE
  • Tworzenie i zapewnienie funkcjonowania systemu ewaluacji w obszarze kompetencji * tworzenie opracowań z zakresu ewaluacji: w tym prowadzenie procesu ewaluacyjnego programu pomocowego dla SSE na lata 2014-2020
  • Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych * ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli * koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli * monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji * przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych oraz w instytucjach pośredniczących w certyfikacji * przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli) * przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych * rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych * sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli * sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* Obsługa klienta: kontakty osobiste, telefonicznej mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
* węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
* winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
* ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* praca w pokoju wieloosobowym
* praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
-- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
-- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
-- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
-- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
-- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http://www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel. 22 262 -92-80.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze współpracy z przedsiębiorcami lub instytucjami w tym co najmniej rok na stanowisku kierowniczym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • -- ogólna wiedza makroekonomiczna ze szczególnym uwzględnieniem polityki inwestycyjnej
  • -- znajomość zagadnień dot. udzielania pomocy publicznej
  • -- znajomość ustawy o wspieraniu nowych inwestycji
  • -- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • -- zarządzanie ludźmi, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • -- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • -- znajomość języka angielskiego poziom B1
  • -- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • -- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
    Biuro Dyrektora Generalnego
    pl. Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DRI_114
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Oferta jest ważna jeszcze 2113 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako naczelnik wydziału

    Jaka oferta pracy na stanowisku: naczelnik wydziału w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako naczelnik wydziału Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko naczelnik wydziału, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.