starszy specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca starszy specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Wynagrodzeń w Departamencie Budżetu Gospodarki

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Prowadzenie obsługi płacowej dla pracowników zatrudnionych w ministerstwie oraz umów cywilnoprawnych, w szczególności: * naliczanie wynagrodzeń/świadczeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, * naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych, * weryfikowanie prawidłowości naliczenia składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych * weryfikowanie prawidłowości naliczenia wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków i świadczeń ZUS * udział w sporządzaniu sprawozdań dotyczących wynagrodzeń, * obsługa płatności w systemach bankowości elektronicznej, * wystawianie rocznych deklaracji podatkowych dla osób fizycznych, * Sporządzanie rocznych informacji dla osób ubezpieczonych, * wystawianie zaświadczeń, pisemnych informacji, * sporządzanie miesięcznej deklaracji rozliczeniowej wraz z raportami i w programie PŁATNIK, * sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych i raportów w programie PŁATNIK.
  • 2. Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej: * księgowanie list wynagrodzeń i świadczeń, * weryfikowanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych, * wystawianie dowodów księgowych, * dokonywanie poleceń przelewu, * Importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego.
  • 3. Prowadzenie obsługi przepływów finansowych w zakresie płacowym: * sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, * weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem, * sprawdzanie dokonanych wpływów w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych.
  • 4. Archiwizowanie dokumentacji * archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w departamencie


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
-- praca w pokoju wieloosobowym
-- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-- węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
-- winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
-- wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
-- ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa na zastępstwo.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
-- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
-- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
-- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
-- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
-- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262 92 30.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/rachunkowości lub nieprofilowane wraz z ukończonymi kursami z zakresu rachunkowości

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze wynagrodzeń

pozostałe wymagania niezbędne:

  • z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • z zakresu ustawy o rachunkowości
  • z zakresu ustawy o finansach publicznych
  • z zakresu ustaw i przepisów związanych z funkcjonowaniem placówek gospodarczych za granicą
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    MPiT BDG
    pl. Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa

    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DBG_111
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Oferta jest ważna jeszcze 2122 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako starszy specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: starszy specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako starszy specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko starszy specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.