Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Polityki Inwestycyjnej w Departamencie Rozwoju Inwestycji
Warszawa, pl. Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie dokumentów strategicznych (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany) * aktualizowanie/ formułowanie propozycji zmian w dokumentach strategicznych * dobór instrumentów wsparcia * formułowanie zapisu dokumentu strategicznego * określanie zasad i trybu monitorowania dokumentu strategicznego * przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień * przeprowadzanie procedury zatwierdzania dokumentu strategicznego * tworzenie koncepcji/ założeń dokumentu strategicznego * weryfikowanie/ analizowanie projektu dokumentu strategicznego * wyznaczanie celów dokumentu strategicznego
- Monitorowanie wdrażania strategii i programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.) * identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/ programu/ programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych * sporządzanie/ weryfikowanie analiz materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem * Nadzór nad procesami realizacji polityki inwestycyjnej oraz prowadzenie prac zmierzających do ich optymalizacji
- Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) * aktualizowanie danych * analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie * formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji * gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz * zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.)
- Prowadzenie kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych * koordynowanie działań komunikacyjnych * monitorowanie przebiegu kampanii/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych * definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań * wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.)
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej * przeprowadzanie rozeznania rynku * sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia * uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych * nadzorowanie wykonania umowy
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych * przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc. * przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej * opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
* wyjazdy służbowe krajowe -- co najmniej raz w miesiącu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
* węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
* winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
* ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* praca w pokoju wieloosobowym
* praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
-- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
-- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
-- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
-- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
-- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http://www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel. 22 262 -92-80.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w tworzeniu strategii/polityk/ we współpracy międzynarodowej/ współpracy z przedsiębiorcami
pozostałe wymagania niezbędne:
- -- znajomość języka angielskiego, poziom B2,
- -- znajomość problematyki międzynarodowej współpracy gospodarczej
- -- znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
- -- znajomość ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych
- -- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- -- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne
- -- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- -- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-01-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DRI_108
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15