Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw planowania i wydatkowania środków finansowych Wydział Procesów Rozliczeń i Płatności, Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa procesów transakcji pieniężnych w elektronicznym i manualnym systemie poboru opłat Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Obsługa i optymalizacja procesów rozliczania płatności z tytułu elektronicznego systemu poboru opłat Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Przygotowywanie raportów finansowych;
- Obsługa procesów w zakresie planowania przychodów pochodzących z elektronicznego i manualnego systemu poboru opłat Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczenie w przygotowywaniu i implementacji procesów, procedur i instrukcji roboczych, w zakresie rozliczeń i płatności;
- Uczestniczenie w komisjach przetargowych, współpraca, negocjacje z wykonawcami umów w zakresie realizowanych przetargów/zapytań ofertowych/umów;
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, komórkami wewnętrznymi Urzędu oraz innymi organami krajowymi i zagranicznymi w zakresie rozliczeń i płatności.
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach, w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18 stopni Celsjusza, z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu o świadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjne.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
* weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
* weryfikacja wiedzy,
* rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
GITD zapewnia swoim pracownikom:
* stabilną i ciekawą pracę;
* regularnie wypłacane wynagrodzenie;
* dodatek stażowy;
* dodatkowe wynagrodzenie roczne;
* nagrody -- w zależności od wyników pracy;
* możliwość rozwoju zawodowego;
* wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
* pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku;
* korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
* kartę MultiSport.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczeń i płatności;
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość zasad rozliczeń operacji finansowych;
- Znajomość Ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość Ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość Ustawy o autostradach płatnych i KFD wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Umiejętność myślenia analitycznego;
- Umiejętność rozwiązywanie problemów;
- Umiejętność współpracy w zespole;
- Komunikatywność;
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
- Orientacja na klienta;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-12-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BKSPO.110.45.2018.1422