starszy specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca starszy specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie udostępniania danych jednostkowych z rejestru PESEL i Rejestru Dowodów Osobistych w Wydziale Udostępniania Informacji Departamentu Spraw Obywatelskich

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach udostępniania danych jednostkowych z rejestru PESEL, rejestrów mieszkańców, rejestrów zamieszkania cudzoziemców oraz Rejestru Dowodów Osobistych.
  • Prowadzenie spraw związanych z merytorycznym nadzorem nad Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA.
  • Przygotowywanie opinii i wyjaśnień przepisów prawa w sprawach z zakresu udostępniania danych jednostkowych, uregulowanych m.in. w ustawie o ewidencji ludności oraz ustawie o dowodach osobistych dla organów administracji publicznej (organy administracji centralnej oraz samorządu terytorialnego -- gminy) oraz podmiotów indywidualnych (osoby fizyczne).
  • Przygotowywanie projektów stanowisk w sprawach z zakresu udostępniania danych jednostkowych przedstawianych w interpelacjach, zapytaniach poselskich i senatorskich oraz wystąpieniach Rzecznika Praw Obywatelskich.
  • Dokonywanie bieżącej analizy przepisów prawa - krajowych i unijnych - związanych z udostępnianiem danych osobowych oraz określanie i inicjowanie ewentualnych kierunków zmian w tym zakresie.
  • Przygotowywanie wyjaśnień i opinii w sprawach z zakresu udostępniania danych jednostkowych przedstawianych w skargach, wnioskach i petycjach.
  • Opracowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału oraz przedkładanie kierownictwu departamentu sprawozdań statystycznych.
  • Współpraca z pozostałymi wydziałami departamentu w celu realizacji zadań związanych z udostępnianiem danych jednostkowych.


Warunki pracy

Budynek ul. Domaniewska 36/38:

Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się, jak również łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

WARUNKI DOTYCZĄCE CHARAKTERU PRACY NA STANOWISKU I SPOSOBU WYKONYWANIA ZADAŃ
Praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60 139 66 lub (22) 60 148 97.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub administracji

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość problematyki związanej z ochroną oraz udostępnianiem danych osobowych, w tym ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych gałęzi prawa, w tym w szczególności prawa cywilnego i gospodarczego
  • Znajomość przepisów prawa związanych z postępowaniami administracyjnymi prowadzonymi na opisywanym stanowisku (Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi), znajomość innych przepisów proceduralnych (Kodeks postępowania cywilnego, Kodeks postępowania karnego)
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania głównych organów państwa
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, umiejętność skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Kreatywność, orientacja na klienta, umiejętność myślenia analitycznego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • Doświadczenie w sporządzaniu opinii prawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) -- zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w administracji publicznej (tj. świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacją dotyczącą przeprowadzania naboru na wolne stanowiska w służbie cywilnej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym przetwarzania danych osobowych" - http://www.mswia.gov.pl/pl/ministerstwo/praca-w-mswia/8682,Praca-w-MSWiA.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w sporządzaniu opinii prawnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji -- WZZL
    ul. Stefana Batorego 5,
    02-591 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DSO -- WUI - 5 (starszy specjalista)
    Dokumenty można składać osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie
    w godz. 8.00-16.00

    Oferta jest ważna jeszcze 2132 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako starszy specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: starszy specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako starszy specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko starszy specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.