Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik kancelarii tajnej w Biurze Dyrektora Generalnego
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie zadań kierownika kancelarii tajnej, do których należy m.in.: a) bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, b) udostępnianie dokumentów niejawnych osobom do tego upoważnionym, c) wydawanie dokumentów niejawnych osobom uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania, d) egzekwowanie zwrotu dokumentów niejawnych, e) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów niejawnych w kancelarii tajnej, f) udział w niszczeniu dokumentów niejawnych i niearchiwalnych kategorii BC znajdujących się w kancelarii tajnej, g) archiwizacja dokumentów niejawnych.
- Wykonywanie czynności powierzonych do pełnienia funkcji dublera Inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych, poprzez m.in: a) przestrzeganie właściwego przetwarzania informacji niejawnych, b) wykrywanie, udaremnianie lub powstrzymywanie działań nieuprawnionych, c) prowadzenie nadzoru i kontroli stref ochronnych, d) stosowanie rozwiązań organizacyjnych, wyposażenia i urządzeń służących ochronie informacji niejawnych oraz elektronicznych systemów pomocniczych wspomagających ochronę informacji niejawnych.
- Wykonywanie zadań związanych z realizowaniem zawartych przez PAA umów dotyczących funkcjonowania kancelarii tajnej oraz przygotowywanie wkładu merytorycznego (m. in.: szacunek, przedmiot zamówienia, projekt umowy) i zgłaszanie potrzeby wszczęcia postępowania zakupowego np. na usługi, urządzenia, itp. związane z prawidłowym i zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa funkcjonowaniem kancelarii tajnej.
- Nadawanie kodów dostępu oraz uprawnień do dostępu do pomieszczeń chronionych elektronicznymi systemami pomocniczymi wspomagającymi ochronę informacji niejawnych.
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych. Budynek posiada wejścia z poziomu „0" dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku. Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku.
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, w tym staże i szkolenia zagraniczne, dofinansowanie do kursów językowych,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę"), nagrody jubileuszowe,
- możliwość korzystania z funduszu świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku,
pożyczki mieszkaniowe, dopłaty do świadczeń w zakresie działalności kulturalno- oświatowej:
bilety do kina, teatru oraz z tytułu opieki nad dziećmi w żłobkach, klubach dziecięcych ,
przedszkolach oraz innych placówkach wychowania przedszkolnego).
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA: http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych
dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert.
2. Rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 5562876
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych
- Ukończony kurs kierowników kancelarii tajnej
- Szkolenie specjalistyczne na inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „TAJNE", ,,SECRET UE/ EU SECRET" oraz ,,NATO SECRET"
- Dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, komputer, niszczarka, kserokopiarka) oraz poczty elektronicznej
- Znajomość programów MS Word i MS Excel.
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych,
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu kierowników kancelarii tajnej,
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia specjalistycznego na inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- Kopie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „TAJNE", ,,SECRET UE/ EU SECRET" oraz ,,NATO SECRET
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-12-17
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Państwowa Agencja Atomistyki
Kadry
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Z dopiskiem : BDG/KKT