Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli systemowych w programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT) oraz Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa (EIS)
- opiniowanie i koordynacja prac związanych ustanowieniem i aktualizacją jednolitych standardów kontroli finansowej w 3 programach EWT realizowanych we współpracy ze stroną niemiecką
- opiniowanie oraz koordynacja prac związanych z zatwierdzaniem Rocznych Planów Kontroli i innych dokumentów przygotowanych przez Kontrolerów Krajowych, oraz aktualizacją porozumień kompetencyjnych dotyczących zadań kontrolera krajowego w 3 programach EWT realizowanych we współpracy ze stroną niemiecką
- wydawanie opinii w zakresie zamówień publicznych, nieprawidłowości oraz zasady konkurencyjności w 3 programach EWT realizowanych we współpracy ze stroną niemiecką
- sporządzanie i aktualizowanie analizy ryzyka w programach EWT, koordynowanie prac zespołu ds. samooceny ryzyka
- udział w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentów takich jak: instrukcje wykonawcze, wytyczne, procedury, podręczniki dla programów dla programów EWT
- bieżąca współpraca w powyższych zakresach ze Wspólnymi Sekretariatami Technicznymi, polskimi i zagranicznymi Kontrolerami, partnerami po stronie niemieckiej, Instytucją Audytową
- udział w spotkaniach oraz grupach roboczych w zakresie kontroli i audytu
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, liczne kontakty telefoniczne, bezpośrednie i elektroniczne
-- praca przy komputerze z użyciem innych urządzeń biurowych (m.in.: fax, xero, skaner)
-- praca na dokumentach papierowych oraz w systemie informatycznym
-- praca zarówno samodzielna, jak i zespołowa
-- udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, uzgadnianie stanowisk
-- wystąpienia publiczne
-- wyjazdy służbowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
praca w pokoju wieloosobowym
brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych
praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 81 71.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze kontroli i/ lub audytu
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość procedur kontroli
- wiedza z zakres wdrażania funduszy UE
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- rzetelność
- komunikacja
- kreatywność
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-02-20
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu