starszy inspektor

Lokalizacja: Gorzów , małopolskie
Praca starszy inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie zadań wynikających z ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym w zakresie planowania, przekazywania oraz rozliczania dotacji na ratownictwo medyczne oraz stałe monitorowanie poziomu wydatkowania środków budżetowych na realizację zadań dot. ratownictwa medycznego;
  • prowadzenie sprawozdawczości i analiz dotyczących ratownictwa medycznego, w zakresie objętym kompetencjami Wydziału, w tym pozyskiwanie niezbędnych interpretacji i opinii prawnych;
  • udział w przygotowywaniu projektów dokumentów (w tym m.in. porozumienia, umowy, decyzji administracyjnych) dotyczących wydatkowania dotacji celowej na ratownictwo medyczne, pochodzącej z budżetu państwa w części, której dysponentem jest Wojewoda Lubuski, oraz nadzór i kontrola prawidłowości wykonywania zadania zleconego i finansowanego w ramach ww. środków;
  • przeprowadzanie kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą, będących dysponentami jednostek systemu państwowego ratownictwa medycznego (PRM), jednostek współpracujących z systemem PRM, podmiotów prowadzących kursy kwalifikowanej pierwszej pomocy, podmiotów prowadzących kursy doskonalące ratowników medycznych i kursy dyspozytorów medycznych pod względem spełniania przez nie wymagań określonych w przepisach oraz innych podmiotów objętych nadzorem wojewody;
  • udział w opracowaniu i aktualizacji Planu Działania Systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w ramach właściwości Wydziału - stanowiącego podstawę działania systemu na terenie województwa lubuskiego -- zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • rozpatrywanie wniosków finansowych kierowanych do Wojewody Lubuskiego dotyczących ratownictwa medycznego, sprawdzanie ich zasadności oraz weryfikowanie prawidłowości wydatkowania środków publicznych.


Warunki pracy

- stres związany z przeprowadzaniem kontroli oraz wykonywaniem zadań pod presją czasu,
- krajowe wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- praca w szczególnie trudnych warunkach (występuje niebezpieczeństwo kontaktu z czynnikami zagrażającymi zdrowiu, np. wirusy, bakterie, możliwość zakażenia),
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
* w ofercie należy podać dane kontaktowe -- adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
* dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
* list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
* osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
* oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
* odpowiadamy tylko na oferty spełniające wymagania formalne,
* oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
* dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/ 7115 263.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w ochronie zdrowia lub administracji publicznej lub w obszarze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących kompetencji wojewody w zakresie ochrony zdrowia,
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
  • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
  • znajomość zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • dokładność, samodzielność,
  • umiejętności analityczne,
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi: edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2793 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako starszy inspektor

    Jaka oferta pracy na stanowisku: starszy inspektor w miejscowości: Gorzów jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako starszy inspektor Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko starszy inspektor, praca w Gorzów dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.