Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7A
05-400 Otwock
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce;
- Bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki;
- Wykonywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie kopii rejestrowanych rozmów;
- Nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji;
- Opracowywanie oraz sporządzanie analiz statystycznych przestępczości na potrzeby jednostki;
- Udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach;
- Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia i wybrakowania sprzętów.
Warunki pracy
Praca jednozmianowa w systemie 8 godzinnym, przy stanowisku komputerowym.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoby do kontaktu :
Dominika Żołądek
Starszy technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (22) 60-41-280
tel: (22) 779-40-91
Anna Majewska- Jędrykiewicz
technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (22) 60-41-280
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji, informatyki, teleinformatyki.
pozostałe wymagania niezbędne:
- Umiejętność biegłej obsługi i administrowania systemami operacyjnymi rodziny Windows oraz pakietu Open Office;
- Umiejętność kierowania i koordynacji pracy podległych pracowników;
- Podstawowa wiedza z zakresu obsługi urządzeń łączności radiowej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- odporność na stres;
- komunikatywność;
- samodzielność;
- umiejętność pracy w zespole;
- terminowość.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracydokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów.Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu