Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
ul. 11 -- go Listopada 37/59 , 26-600 Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- poszukiwanie i rozpowszechnianie informacji o możliwościach wykorzystywania europejskich funduszy pomocowych
- opracowywanie, w porozumieniu z komórkami organizacyjnymi Komendy, dokumentacji aplikacyjnej
- inicjowanie i uczestniczenie w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej, w których jednostki organizacyjne Policji funkcjonujące na obszarze terytorialnego zasięgu działania Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu występują w charakterze beneficjentów lub partnerów
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji aplikacyjnej tj. kopie wniosków aplikacyjnych, kopie sprawozdań kwartalnych, rocznych i końcowych
- współtworzenie dokumentów strategicznych umożliwiających podejmowanie przez Policję garnizonu mazowieckiego działań finansowych ze źródeł pomocowych
- utrzymywanie kontaktów roboczych z komendami wojewódzkimi (Stołeczną) Policji, Wydziałem Funduszy Pomocowych KGP, Biurem Międzynarodowej Współpracy Policji KGP, Urzędem Marszałkowskim, Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych oraz innymi podmiotami zewnętrznymi
Warunki pracy
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zarządzającymi programami operacyjnymi
- praca biurowa w systemie ośmiogodzinnymi, jednozmianowa
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- wymuszona pozycja ciała
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
Listy osób, które zakwalifikują się do dalszych etapów będą opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.:/048/ 345-20-04, /048/ 345-28-18, /048/ 345-29-53.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
w dziedzinie pozyskiwania i rozliczania dotacji z Unii Europejskiej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej
- obsługa komputera pakiet MS Office
- samodzielność w działaniu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie zakresów czynności w przypadku gdy z przedłożonych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
- kopie ukończonych kursów
- kopia uprawnień
- kopie przeszkoleń
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-02-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu