Grupa Geis to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, zapewniająca swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki. Jesteśmy jedną z wiodących firm spedycyjnych i logistycznych w Europie Środkowej.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur w Spółce Geis PL, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Do obowiązków będzie należeć:
- Wsparcie organizacyjne pracowników Działu Sprzedaży,
- Utrzymywanie dobrych relacji z najważniejszymi Klientami oddziału,
- Telefoniczna obsługa Klientów w bieżących sprawach,
- Przygotowywanie zestawień, raportów oraz ofert dla Klientów,
- Prowadzenie korespondencji z Klientami oddziału.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w dziale sprzedaży i/ lub przy obsłudze klienta,
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość programu Excel),
- Komunikatywności i umiejętności budowania dobrych relacji,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- Nastawienia na realizację zadań i osiągania wyznaczonych celów,
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- Chęci rozwoju i nauki nowych umiejętności.
Oferujemy:
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej organizacji,
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia,
- Szereg benefitów (dofinansowanie wyprawki szkolnej, świadczenia świąteczne, program sportowy, na preferencyjnych warunkach - prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
- Współpracę z profesjonalnym i otwartym zespołem,
- Uczestnictwo w rozwoju firmy.