Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1968 r.
Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial - światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- samodzielne prowadzenie projektów adresowanych do pracowników firmy,
- redakcja i rozwój firmowego intranetu,
- inicjowanie i tworzenie publikacji/video związanych z działalnością firmy z podkreśleniem roli pracowników,
- inicjowanie działań, inicjatyw wzmacniających kulturę organizacyjną firmy,
- współpraca z agencjami marketingowymi, intranetowymi, graficznymi, filmowymi,
- wybór dostawców rożnych rozwiązań na podstawie konkursu ofert, zawieranie umów, rozliczanie faktur,
- aktualizacja strony korporacyjnej,
- tworzenie i aktualizacja materiałów marketingowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 2-3 letniego doświadczenia w pracy obszarze komunikacji wewnętrznej, employer brandingu,
- lekkiego pióra,
- znajomości jęz. angielskiego min. poziom B2,
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych.
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość Share Point 2017,
- obsługa programów graficznych: Canva, Gimp, Photoshop,
- dobra znajomość Power Point,
- znajomość Office 365.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.