referendarz

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca referendarz

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie rzetelnej i terminowej obsługi nienormatywnych dokumentów rządowych, w tym rządowych przedłożeń sejmowych oraz wniosków RM i PRM do Prezydenta RP, rozporządzeń PRM, programów prac RM i PRM (kontrola kompletności, rejestrowanie w systemie „Syriusz", rozsyłanie członkom RM i skanowanie);
  • zapewnienie rzetelnej i terminowej obsługi założeń do projektów ustaw i projektów ustaw, projektów rozporządzeń RM, innych aktów prawnych RM, PRM i Szefa KPRM oraz nienormatywnych dokumentów rządowych podczas dyżurów lub nieobecności pracowników, do których obowiązków to należy;
  • współudział w przygotowaniu posiedzeń RM i SKRM: opracowywanie komunikatów i innych pism dotyczących organizacji posiedzeń, sporządzanie wykazów dokumentów przyjętych przez RM i SKRM w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk, terminowe dostarczanie dokumentów będących przedmiotem obrad i związanej z nimi korespondencji;
  • obsługa Systemu Rejestracji i Udostępniania Dokumentów „Syriusz", tj. rejestrowanie spraw, aktualizacja danych, uzupełnianie systemu o odwzorowania cyfrowe i korespondencję dotyczącą: założeń do projektów ustaw i projektów ustaw, projektów aktów prawnych RM, nienormatywnych dokumentów rządowych, zarządzeń i obwieszczeń PRM, zarządzeń Szefa KPRM;
  • współdziałanie z komórką organizacyjną obsługującą ministra właściwego do spraw członkostwa RP w UE w zakresie wydawania opinii o zgodności projektów aktów prawnych z prawem UE. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM i urzędami administracji w zakresie udzielania informacji i udostępniania projektów aktów prawnych RM, PRM i Szefa KPRM, a także projektów nienormatywnych dokumentów rządowych;
  • współpraca w zakresie umieszczania w elektronicznym systemie „Rządowy Proces Legislacyjny" założeń projektów ustaw, projektów ustaw i projektów rozporządzeń RM oraz związanej z nimi korespondencji (w formie elektronicznej) zgodnie z właściwością wydziału i we współpracy z RCL. Udzielanie klientom zewnętrznym informacji w zakresie właściwości wydziału na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • gromadzenie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji: nienormatywnych dokumentów rządowych, w tym rządowych przedłożeń sejmowych oraz wniosków RM i PRM do Prezydenta RP, rozporządzeń PRM, programów prac RM i PRM oraz archiwizacja innej dokumentacji wydziału w celu utrwalenia etapu procesu legislacyjnego i spełnienia wymogów wynikających z przepisów wewnętrznych KPRM.


Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami elektronicznymi i papierowymi, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy -- zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej -- również nietypowe godziny pracy w tym dyżury.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Alejach Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille'a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:
* dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* „trzynaste" wynagrodzenie,
* możliwość rozwoju i współpracy z doświadczonymi ekspertami,
* „ruchomy czas pracy" -- możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.30,
* bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
* bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
* możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
* dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
* możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
* możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
* stołówkę pracowniczą w budynku KPRM, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
* dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
* wolontariat pracowniczy -- możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
* dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia".
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM" pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM" pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 6947315 (komórka ds. kadr), nr. tel. (22) 6947450 (Departament Koordynacji Procesu Legislacyjnego).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • powyżej roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą organów kolegialnych/urzędów w zakresie procesu legislacyjnego
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „Tajne" lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • znajomość: przepisów dot. dostępu do informacji publicznej, hierarchii aktów prawnych i procedur podejmowania decyzji przez RM, zasad działania organów opiniodawczo-doradczych i pomocniczych RM, przepisów ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, zasad klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji archiwalnej;
  • dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szkolenie z zakresu informacji prawnej;
  • szkolenie z zakresu etyki i przeciwdziałania korupcji w administracji publicznej;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość);
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego odbycie szkolenia z zakresu informacji prawnej;
  • kopia dokumentu potwierdzającego odbycie szkolenie z zakresu etyki i przeciwdziałania korupcji w administracji publicznej;
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2;

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2152 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako referendarz

    Jaka oferta pracy na stanowisku: referendarz w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako referendarz Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko referendarz, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.