Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie dzienników ewidencyjnych w celu rejestrowania korespondencji niejawnej o klauzuli „ściśle tajne", „tajne" i „poufne"
- Udostępnianie i wydawanie materiałów o ww. klauzulach adresatom posiadającym odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa i zaświadczenie o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, a także przyjmowanie udostępnionych materiałów od adresatów oraz odnotowywanie faktu ich zwrotu we właściwych ewidencjach
- Włączanie materiałów zwróconych do Kancelarii Tajnej do teczek aktowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, odnotowywanie faktu włączenia materiału do właściwej teczki w dzienniku ewidencyjnym
- Przygotowywanie oraz dostarczanie materiałów niejawnych o ww. klauzulach do adresatów w KPRM oraz do adresatów poza KPRM
- Prowadzenie ewidencji oraz przechowywanie kluczy zapasowych do szaf metalowych
- Prowadzenie ewidencji poświadczeń bezpieczeństwa, zaświadczeń o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz wydawanych przez osoby zajmujące kierownicze stanowiska państwowe w KPRM upoważnień do dostępu do informacji niejawnych
- Obsługiwanie stanowisk łączności niejawnej funkcjonującej w Kancelarii Tajnej KPRM
- Obsługiwanie niejawnych stanowisk komputerowych funkcjonujących w Oddziale Kancelarii Tajnej KPRM
- Przygotowywanie materiałów w celu przekazania do Archiwum Kancelarii Tajnej
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy -- zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku może wystąpić zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille'a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
* dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* „trzynaste" wynagrodzenie,
* możliwość rozwoju i współpracy z doświadczonymi ekspertami,
* „ruchomy czas pracy" -- możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.30,
* bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
* bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
* możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
* dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
* możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
* możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
* stołówkę pracowniczą w budynku KPRM, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
* dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
* wolontariat pracowniczy -- możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
* dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia".
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM" pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM" pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 694 70 29 (komórka ds. kadr), nr. tel. (22) 694 61 84 (Biuro Ochrony).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z dostępem do informacji niejawnych
- Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: „ściśle tajne", „Cosmic Top Secret", „Trés Secret UE/EU Top Secret"
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do ustawy
- Dyskrecja i wysoka kultura osobista
- Dobra organizacja pracy
- Odporność na stres
- Gotowość do pracy zmianowej
- Dyspozycyjność
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne", „Cosmic Top Secret", „Trés Secret UE/EU Top Secret"
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Kopie dokumentów potwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoDokumenty należy złożyć do: 2018-12-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu