Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:
podreferendarz
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie elektronicznego rejestru kar pieniężnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami wewnętrznymi UOKiK, co w szczególności opiera się na bieżącym wpisywaniu do rejestru kar pieniężnych informacji przekazanych przez Dyrektorów Departamentów i Delegatur UOKiK. Ponadto dokonywanie na bieżąco wpisów do rejestru kar pieniężnych, na podstawie informacji przekazanych przez Zespół Obsługi Finansowej o wpłaconych i zwróconych karach pieniężnych, a także o odpisach księgowych należności z tytułu kar pieniężnych
- Monitorowanie czynności podejmowanych w celu wyegzekwowania kar pieniężnych oraz terminowego przekazywania danych przez Departamenty i Delegatury Urzędu, w tym informuje Dyrektora BBA o przypadkach naruszenia obowiązku przestrzegania regulaminu prowadzenia w UOKiK rejestru kar pieniężnych
- Opisywanie przedkładanych przez Zespół Obsługi Finansowej wyciągów bankowych w zakresie posiadanych kompetencji
- Sporządzanie sprawozdań zbiorczych kar pieniężnych w kwartalnym okresie sprawozdawczym na podstawie danych objętych rejestrem kar pieniężnych, w szczególności w zakresie dotyczącym ilości nałożonych kar pieniężnych, wysokości dokonanych z tego tytułu wpłat oraz należności z tytułu niezapłaconych kar wynikających z prawomocnych decyzji
- Planowanie we współpracy z Zespołem ds. Planowania, Informacji i Analiz dochodów Urzędu z tytułu kar pieniężnych
- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz inicjowanie działań mających na celu usprawnienie pracy na zajmowanym stanowisku
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze, na pełen etat, 5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie.
Praca w pokoju na IV piętrze.
Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
1. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php.
Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 247.
10. Mnożnik: 1,668 (3125,56 PLN brutto).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie: prawa administracyjnego (w szczególności KPA), ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów; ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz niektórych aktów wykonawczych (m.in. rozporządzenia w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych), ustawy o finansach publicznych w zakresie ewidencjonowania i dochodzenia należności Skarbu Państwa, ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów w zakresie kar pieniężnych
- Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych oraz stosowania ich w praktyce
- Bardzo dobra znajomość programów MS Excel i Word
- Posiadanie kompetencji: Umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie kompetencji: Rzetelność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Przeszkolenie z zakresu egzekucji administracyjnej
- Posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja
- Posiadanie kompetencji: umiejętność współpracy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu