Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie rozwiązań systemowych oraz udzielanie wyjaśnień/interpretacji w zakresie systemu zarządzania i kontroli Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW), w tym w szczególności dotyczących: kwalifikowalności podatku VAT i ustawy o VAT , systemu instytucjonalnego, ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020,
- aktualizacja dokumentów dotyczących systemu zarządzania i kontroli w ramach POPW, w tym: przygotowywanie procedur wewnętrznych Instytucji Zarządzającej POPW oraz Regulaminu wewnętrznego Departamentu oraz weryfikacja i opiniowanie procedur Instytucji Pośredniczących POPW, przygotowywanie i aktualizacja dokumentów wdrożeniowych POPW (w tym: wzoru wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie), udział w konsultacjach dokumentów związanych z systemem zarządzania i kontroli POPW,
- przeprowadzanie kontroli, w tym kontroli systemowych,
- rozpatrywanie skarg, wniosków, petycji i innych sygnałów obywatelskich,
- monitorowanie spełniania kryteriów desygnacji.
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:
* proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3 935,06 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,1,
* dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
* umowę o pracę na czas zastępstwa,
* trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
* pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
* możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* liczne kontakty zewnętrzne i wewnętrzne: bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
* stres związany z pracą pod presją czasu oraz reprezentowania urzędu na zewnątrz,
* opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 82 34 lub (22) 273 88 58
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z funduszami unijnymi, kontrolą lub zagadnieniami podatkowymi
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość POPW
- znajomość zasad kwalifikowalności VAT i ustawy o VAT
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność -- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
- najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-11-14
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu