Poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.
Kluczowe zadania:
- Konsultacje i pomoc Autoryzowanym Serwisom przy rozwiązywaniu zagadnień technicznych i diagnostyce samochodów,
- Monitorowanie i raportowanie do producenta technicznej jakości produktów,
- Współpraca z Działem Gwarancji w zakresie monitorowania jakości napraw i konsultacji technicznych,
- Współpraca z innymi Działami w zakresie konsultacji technicznych,
- Prowadzenie szkoleń techniczno-produktowych,
- Wsparcie techniczne podczas imprez organizowanych przez firmę,
- Tłumaczenie informacji technicznych, koordynowanie procesu tlumaczenia instrukcji napraw,
- Tworzenie raportów, analiz, statystyk związanych z działalnością jednostki wsparcia technicznego.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
- Wyższe techniczne, preferowane w dziedzinie budowy i eksploatacji pojazdów, mechaniki samochodowej,
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej,
- Dobra znajomość praktycznych zasad diagnostyki samochodów, procedur poszukiwania przyczyn występowania usterek,
- Umiejętność posługiwania się instrukcjami napraw, umiejętność czytania schematów elektrycznych,
- Dobra znajomość zagadnień technicznych w branży motoryzacyjnej,
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, kreatywność w działaniu, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
- Komunikatywność, otwartość, duże zdolności interpersonalne,
- Wysoki poziom kultury osobistej, niekonfliktowa natura,
- Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint),
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Pakiet prywatnej opieki medycznej w firmie EnelMed, karty MultiSport Benefit, możliwość nauki języka angielskiego na koszt firmy,
- Szkolenia,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Umowa o pracę,
- 1-sza umowa na 3-miesięczny okres próbny, następna na czas nieokreślony w przypadku pozytywnej weryfikacji kandydata.