IT Support / Helpdesk / Pierwsza linia wsparcia

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca IT Support / Helpdesk / Pierwsza linia wsparcia

W MDDV codziennie ratujemy świat naszych Klientów! Zarządzamy ich siecią, serwerami i workstacjami. Pomagamy im w sprawach związanych z bezpieczeństwem, wdrażaniem nowych technologii i rozwiązujemy ich codzienne problemy - stworzyliśmy np. infrastrukturę pod akcje milion fanów Plusa, milion fanów Orange czy hosting dla akcji marketingowych Canal+. W gronie naszych Klientów znajdują się też między innymi MasterCard, Medicover, Payback, Samsung i wielu innych. Wspieramy firmy developerskie, kancelarie prawne, startupy itp.

Po pracy oglądamy seriale, gramy w gry i zastanawiamy się jak uratować świat następnego dnia :)

Obecnie do naszego zespołu super bohaterów poszukujemy kolejnej osoby do działu ► IT Support ◄

Nasze biuro znajduje się w domku jednorodzinnym na pięknej i zielonej Saskiej Kępie w Warszawie (jest to też centrum kulinarne miasta).


Do zakresu Twoich obowiązków będzie należeć:
  • instalacja, serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, systemów operacyjnych (Windows, OS X), oprogramowania
  • instalacja oraz zapewnienie poprawnego działania sieci LAN i WLAN
  • podstawowa administracja systemami z rodziny Microsoft Windows Server
  • uczestnictwo w innych projektach informatycznych
Oczekujemy od Ciebie:
  • wiedzy z zakresu administracji stacjami roboczymi (Windows 7 / 8 / 10, OS X)
  • podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania Microsoft Windows Server
  • podstawowej wiedzy z zakresu użytkowania systemów Linux/Unix
  • znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (2003-2016)
  • znajomości zagadnień sieciowych LAN/WAN, TCP/IP
  • znajomości technologii bezprzewodowych
  • umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
  • znajomości budowy sprzętu komputerowego
  • język angielski na poziomie komunikatywnym

 

 

A jakbyś jeszcze posiadał/posiadała:
 

  • prawo jazdy kategorii B i samochód
  • znajomość środowiska Active Directory
  • chęć zdobywania wiedzy z zakresu systemów operacyjnych Linux
Oferujemy:
  • elastyczną formę zatrudnienia: umowa o pracę/dzieło/zlecenie, faktura VAT
  • pełen budżet na stanowisko - 2500 - 4000+ PLN
  • możliwość zdobycia wiedzy z zakresu systemów operacyjnych Linux
  • możliwość zdobycia wiedzy z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz testów penetracyjnych
  • budżet na szkolenia i konferencje
  • dofinansowanie lekcji języka angielskiego i karty MultiSport

Oferta jest ważna jeszcze 2172 dni


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako IT Support / Helpdesk / Pierwsza linia wsparcia

Jaka oferta pracy na stanowisku: IT Support / Helpdesk / Pierwsza linia wsparcia w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy MDDV Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako IT Support / Helpdesk / Pierwsza linia wsparcia Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko IT Support / Helpdesk / Pierwsza linia wsparcia, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.MDDV Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.