Zakres obowiązków:
* prace administracyjne w zakresie poprawnego funkcjonowania Studia,
* zamawianie artykułów spożywczo-biurowych,
* obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
* koordynacja działań związanych ze szkoleniami dla Klientów (m.in. organizacja modelek na szkolenia z wykorzystaniem wewn. bazy danych, tworzenie kalendarza szkoleń oraz grafiku pracy Instruktorów itp.),
* ścisła współpraca z działem sprzedaży i działem marketingu,
* tworzenie zestawień, analiz i raportów zgodnie,
z potrzebami działu,
* monitorowanie i regularna kontrola (inwentaryzacje kwartalne) wewnętrznego magazynu produktów,
* wsparcie w innych bieżących projektach.
Od Kandydatów oczekujemy:
* wykształcenie minimum średnie (preferowany kierunek ekonomiczny),
* komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (Uwaga! podstawowy poziom nie jest wystarczający),
* bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Word, Ms Excel, Ms PowerPoint),
* bardzo dobra organizacji pracy,
* skrupulatność w wykonywaniu zadań,
* umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
* inicjatywa i zaangażowanie,
* wysoka kultura osobista,
* odporność na stres,
* mile widziana znajomość systemu Navision,
* doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo
- atrakcyjne wynagrodzenie 3900 zł brutto
- pakiet benefitów: opieka medyczna, pakiet socjlany, dofinansowanie do kart ZTM
- zatrudnienie od zaraz
Numer referencyjny: MS/REC/WA1/2018