Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie lub zlecanie badań, ekspertyz, analiz, ocen i sporządzanie na ich podstawie rekomendacji mających na celu dokonanie niezbędnych zmian w PO PC lub jego otoczeniu.
- Opiniowanie dokumentów systemu wdrażania Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa przygotowanych przez Instytucję Pośredniczącą lub Instytucję Zarządzającą.
- Monitorowanie i analizowanie zmian w obszarze cyfryzacji, związanych z realizacją Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Przygotowywanie materiałów w zakresie wybranych procesów i zjawisk gospodarczych i społecznych związanych z obszarem działalności Ministerstwa.
- Opracowywanie propozycji do koncepcji długofalowej polityki państwa w obszarze cyfryzacji oraz inicjowanie propozycji zmian w przypadku zmiany uwarunkowań.
- Współtworzenie dokumentów o charakterze strategicznym w obszarze związanym z cyfryzacją.
- Przygotowywanie analiz strategicznych.
Warunki pracy
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Zatrudnienie może zostać zawarte na okres związany z realizacją projektu.
Co oferujemy naszym pracownikom?
* możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
* rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
* rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
* stabilne zatrudnienie;
* ruchomy czas pracy;
* możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
* dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
* HydePark -- fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
* Strefę Mocy -- miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
* Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze technologii informacyjno-komunikacyjnych
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- Znajomość problematyki branży IT i nowych technologii
- Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność skutecznego komunikowania się
- Zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność prezentacji wyników analizy i rekomendacji dla zróżnicowanego gremium odbiorców
- Umiejętność skutecznego pozyskiwania wiedzy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-11-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu