Agencja Pracy Tymczasowej Main Partners Sp. z o.o. (certyfikat agencji zatrudnienia nr 13967) jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną świadczącą usługi w zakresie rekrutacji oraz pracy tymczasowej.
Aktualnie, dla naszego klienta, poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
ASYSTENT(-KA) do działu Kadr i Płac
Opis stanowiska pracy:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w szczególności odpowiedzialna za pomoc w funkcjonowaniu firmy, koordynację bieżących spraw oraz kontakty z instytucjami zewnętrznymi i urzędami.
Główne obowiązki:
- kompletowanie teczek pracowniczych
- udział w przygotowywaniu list płac
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS
- współpraca z firmami zewnętrznymi oraz instytucjami w zakresie powierzonych zadań,
- archiwizacja dokumentów
- sporządzanie zaświadczeń o zarobkach
- udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych PIT
- dbanie o dobry wizerunek firmy i jakość świadczonych usług
Oczekiwania:
- podstawowa wiedza na temat rozliczania wynagrodzeń
- znajomość pakietu MS Office
- systematyczność, obowiązkowość, rzetelność, odpowiedzialność
- bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów, odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu
- skrupulatności i dokładności
- umiejętność pracy w zespole
- Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz nabycia nowych umiejętności,
- pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV .
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dn. 28.09.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133, Poz. 883)"
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.